Maxim rower trekkingowy damski MT 2.3 28 Biały

  • -559,00 zł
Zapytaj o produkt
close

Zapytaj o produkt

Zapoznałem się z Regulaminem oraz Polityką prywatności oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Atombike Sp. z o.o. z siedzibą w Modlnicy k. Krakowa, adres: ul. Częstochowska 6, 32-085 Modlnica, województwo małopolskie, wpisaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 5130269418 , REGON: 38793050300000

 
Maxim Dostawa
gratis
1 790,00 zł Zniżka 559,00 zł
2 349,00 zł
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 2 349,00 zł / Najniższa przecena w ciągu ostatnich 30 dni: 1 761,75 zł
Obecnie brak na stanie

Maxim rower trekkingowy damski MT 2.3 28 Biały

Marka rowerowa Maxim należąca do firmy Zasada zdążyła już przekonać do siebie rzeszę klientów i zdobyć sporą część polskiego rynku rowerowego. Prezentowany tutaj rower MAXIM MT 2.3 jest budżetową wersją modelu 2.4. Jako, że model ten także należy do rodziny rowerów trekkingowych sprawdźmy zatem, czy w tej roli spisze się równie dobrze co jego droższy brat.

MAXIM MT 2.3 – tańsza opcja do podróżowania

Prezentowany rower ze stajni Zasada Bikes jest pozycjonowany w ofercie tego producenta jako tani rower mogący spełnić wymagania użytkowników ceniących sobie komfort i niezawodność w trakcie rowerowych wycieczek oraz przemieszczania się po mieście. Wyposażono go w niedrogi osprzęt ze stajni Shimano niższych grup, który powinien z nawiązką sprostać oczekiwaniom początkujących miłośników rowerowych wycieczek. Podobnie jak jego droższa wersja, również i ten stanowi dobrą bazę do ewentualnej rozbudowy na okoliczność wzrostu oczekiwań i doświadczenia kolarza.

Rama

Konstrukcja ramy jest klasyczna, bez udziwnień i technicznych ekstrawagancji. Wykonano ją ze stopu aluminium i zaopatrzono w dolny ciąg prowadzenia linek i pancerzy obsługujących przerzutki i hamulce. Rama przystosowana jest do hamulców typu V-brake i została zaopatrzona w stosowne piwoty do szczęk hamulcowych. Rama posiada wymienny hak przerzutki, jest to znakomite rozwiązanie, które uchroni nas od przykrych konsekwencji w przypadku jego skrzywienia. Docenić takie rozwiązanie powinni zwłaszcza rowerzyści używający jednośladu do długodystansowej turystyki.

Widelec i kierownica

Za amortyzację przedniego koła odpowiada prosty widelec osadzony w półzintegrowanych sterach NECO i mający niewielki skok o parametrze 63mm. Nie jest to dużo, lecz na potrzeby wycieczek za miasto w zupełności wystarczy. Kierownica jest gięta, co zwiększa ergonomię jazdy i podkreśla wycieczkowo – miejski charakter roweru. Mocowana jest do regulowanego mostka, dzięki czemu możemy w łatwy sposób dostosować jej wysokość i nachylenie do preferowanego stylu jazdy.

Napęd

Oparto go o sprawdzone komponenty niższych grup Shimano. Przednia przerzutka to prosty model serii Shimano TX-51 nie sprawiający w użytkowaniu żadnych problemów. Przerzutka tylna to sprawdzony model grupy ACERA. Korby to również Shimano w standardzie trekkingowym pochodzące z podstawowej grupy Tourney. Zaopatrzone je w trzy koła zębate, optymalnie dobrane do potrzeb turystów przemierzających dłuższe dystanse. Największa zębatka posiada 48 zębów, średnia 38 zaś najmniejsza, używana do pokonywania podjazdów o dużym nachyleniu, ma 28 zębów.

Tylna kaseta zębatek to Shimano CSHG20. Kaseta ma siedem przełożeń zapewniających dobrą elastyczność na trasach asfaltowych i szutrowych. Warte podkreślenia jest to, że mamy tu do czynienia z kasetą a nie wolnobiegiem, dzięki czemu układ napędowy jest trwały oraz prosty w serwisowaniu i wymianie. Zmiana przełożeń realizowana jest za pomocą klamkomanetek Shimano STEF-51. Za ich pomocą kontrolujemy pracę przerzutek i obu hamulców V-brake.

Koła

Poddawane są dużym obciążeniom gdyż muszą wytrzymać nie tylko ciężar rowerzysty, ale i spakowanego w sakwy bagażu nie rzadko przekraczającego 20kg. W modelu MAXIM 2.3 koła zbudowano na 28-mio calowych obręczach REMEX DRAGON. Od razu należy przyznać, że zabieg taki w decydujący sposób wpływa na bardzo dobrą jakość kół w tym rowerze. Obręcze są trzykomorowe, ze wzmocnionymi otworami na nyple przez kapslowanie. Zabieg ten nie tylko zwiększa ich wytrzymałość, ale ułatwia zaplatanie i centrowanie koła. W tylnym kole kręci się, na łożyskach kulkowych uszczelniana piasta Shimano FHRM30, przednie zapleciono z piastą zintegrowaną z dynamem. Jest to ciekawe rozwiązanie, stosowane w rowerach podróżniczych.

Uniezależnia ono kolarza od bateryjnych źródeł prądu i sprawia, że w razie potrzeby zawsze będzie mógł skorzystać z oświetlenia. Dynamo dostarcza stałego prądu o napięciu 6V i mocy 3W. Dynamo w piaście, w odróżnieniu od klasycznej prądnicy napędzanej oponą, stawia praktycznie nie zauważalny opór, nie wpływający na prędkość jazdy.

Oświetlenie

Oświetlenie Prądnica zasila dwie lampki: przednia o mocy 20 luxów i tylną, sygnalizującą nadjeżdżającym z tyłu kierowcom obecność rowerzysty. Przednia lampa to produkt firmy BUCHEL i całkiem dobrze radzi sobie z oświetleniem drogi przed rowerzystą. Lampka posiada przydatną funkcję światła postojowego i nie gaśnie po zatrzymaniu roweru. Lampa tylna Axa Slim Steady także posiada funkcję świecenia w trakcie postoju, działa ona przez 4 minuty od zatrzymania się.

Dodatki robiące różnicę

Rower przeznaczony do podróży powinien być wyposażony w kilka istotnych elementów, które w innych jednośladach są po prostu zbędne. Do absolutnie kluczowych zaliczyć należy bagażnik. W MAXIMIE MT 2.3 zastosowano aluminiowy i regulowany bagażnik firmy Buchel. Jest to całkiem dobre rozwiązanie na potrzeby jednodniowych wycieczek za miasto, ale w przypadku realizacji ambitniejszych celów należałoby rozważyć jego wymianę na specjalistyczny model wyprawowy. Uniwersalne otwory w ramie tego roweru bez problemu nam to umożliwią. Na tę kwestię szczególnie uczulamy, bowiem pęknięcie bagażnika pod ciężkimi sakwami często oznacza przykry koniec rowerowej eskapady.

Do osłony przed deszczem rower posiada pełne błotniki z lekkiego PCV firmy SKS. Posiadają one możliwość regulacji i łatwo się je demontuje. Świetnym pomysłem producenta jest zaopatrzenie roweru w podnóżek. Pozostaje mieć nadzieję, że jest on wystarczająco solidny aby wytrzymać ciężar roweru obciążonego bagażami. Gdyby tak nie było zawsze można zaopatrzyć się w specjalistyczną nóżkę do rowerów wyprawowych mocowaną na tylnym trójkącie ramy. Fajnym akcentem są wytrzymałe pedały o aluminiowych ramkach całkiem dobrze trzymające buty w trakcie dynamicznej jazdy. Siodełko to typowy model miejski – dość szeroki i wygodny, zaopatrzony we wkładki żelowe. Dobrze, że producent pomyślał o zaopatrzeniu roweru z podnóżek. Bardzo ułatwia on życie miejskich rowerzystów. Można mieć pewne obawy w razie postawienia na tym podnóżku roweru obciążonego sakwami. Można je z łatwością rozwiać korzystając z możliwości montażu solidnej nóżki specjalistycznego producenta.

Uniwersalny rower z ambicjami

Do osłony przed deszczem rower posiada pełne błotniki z lekkiego PCV firmy SKS. Posiadają one możliwość regulacji i łatwo się je demontuje. Świetnym pomysłem producenta jest zaopatrzenie roweru w podnóżek. Pozostaje mieć nadzieję, że jest on wystarczająco solidny aby wytrzymać ciężar roweru obciążonego bagażami. Gdyby tak nie było zawsze można zaopatrzyć się w specjalistyczną nóżkę do rowerów wyprawowych mocowaną na tylnym trójkącie ramy. Fajnym akcentem są wytrzymałe pedały o aluminiowych ramkach całkiem dobrze trzymające buty w trakcie dynamicznej jazdy. Siodełko to typowy model miejski – dość szeroki i wygodny, zaopatrzony we wkładki żelowe. Dobrze, że producent pomyślał o zaopatrzeniu roweru z podnóżek. Bardzo ułatwia on życie miejskich rowerzystów. Można mieć pewne obawy w razie postawienia na tym podnóżku roweru obciążonego sakwami. Można je z łatwością rozwiać korzystając z możliwości montażu solidnej nóżki specjalistycznego producenta.

Specyfikacja techniczna:

Kolor:Czarny
Waga:16 kg
Rama:Aluminium 6061 pod koła 28"
Widelec:SR SunTour 63 mm
Korba:Shimano TY301 48x38x28
Pedały:Aluminiowa platforma, chromowana oś
Przerzutka przednia:Shimano TX-51
Przerzutka tylna:Shimano Acera
Piasta przednia:Piasta z prądnicą
Piasta tylna:Shimano FHRM30
Manetki:Shimano STEF-51
Kaseta:Shimano CSHG20
Opony:WTB Vigilante, 27.5 ”x 2,8”
Hamulce:Promax alloy TX-117, V-brake
Dźwignie hamulca:Shimano STEF-51
Kierownica:28 700x40C C-1103 CST
Mostek:oom alloy MTS-C331
Gripy:Herrmans DD08B ERGO
Siodełko:Bassano NS-99 / X33
Sztyca:Oval Concepts 300, mikroregulacja ze stopu 6061, średnica 30,9 mm
Oświetlenie przód:Buchel LED URBAN 20LUX
Oświetlenie tył:AXA SLIM STEADY
Ilość biegów:21
Komputer:Bosch Purion
Wyświetlacz:Bosch

Poznaj rowery marki Maxim
Poznaj nasze rowery trekkingowe

Nasze marki premium

Indeks
MAXIM-MT2.3-28L#17
Kolor
Biały
Rozmiar koła
28
Amortyzacja
Przód
Hamulce
V-brake
Materiał ramy
Aluminium
Przeznaczenie
Trekkingowe
Model
MT 2.3 W
Rocznik
2021
Płeć
Damskie
Stan:
Nowy produkt
Forma platnościZamówienie do 250 zl.Zamówienie powyżej 250 zl.
InPost Paczkomaty
inpost.svg Przedpłata (przelew, karta płatnicza, szybkie płatności) 12,99 zł 0,00 zł
Link do śledzenia przesyłek: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
DPD Kurier
dpd.jpg Przedpłata (przelew, karta płatnicza, szybkie płatności) 14,99 zł 0,00 zł
Za pobraniem 20,00 zł 20,00 zł
Link do śledzenia przesyłek: https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke
Odbiór osobisty w sklepie
inpost.svg Przedpłata (przelew, karta płatnicza, szybkie płatności), płatność przy odbiorze 0,00 zł 0,00 zł

Zwrot zakupionego towaru

W przypadku zakupów na odległość Klientowi przysługuje okres 14 dni od daty otrzymania przesyłki na zgłoszenie odstąpienia umowy kupna bez podawania przyczyny.

1 Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy dostępny tutaj, z podaniem numeru konta bankowego, na które zwrócimy wpłacone środki.
2 Spakuj zwracany towar dołączając dowód zakupu /paragon/ oraz wypełniony poprawnie formularz odstąpienia od umowy. Towar odeślij w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu. Prosimy nie owijać oryginalnych pudełek taśmą klejącą.
3 Przesyłkę odeślij na adres:
Atombike.pl
ul. Zakopiańska 267b
30-435 Kraków
Przesyłkę prześlij na koszt własny. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych oraz paczek wysłanych do paczkomatu.
4 Zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas zgłoszenia woli odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Powrót do góry