Maxim rower trekkingowy męski MT 2.4 28 Grafitowy

  • -759,00 zł
Zapytaj o produkt
close

Zapytaj o produkt

Zapoznałem się z Regulaminem oraz Polityką prywatności oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Atombike Sp. z o.o. z siedzibą w Modlnicy k. Krakowa, adres: ul. Częstochowska 6, 32-085 Modlnica, województwo małopolskie, wpisaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 5130269418 , REGON: 38793050300000

 
Maxim Dostawa
gratis
1 890,00 zł Zniżka 759,00 zł
2 649,00 zł
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 2 649,00 zł / Najniższa przecena w ciągu ostatnich 30 dni: 1 890,00 zł
Obecnie brak na stanie

Maxim rower trekkingowy męski MT 2.4 28 Grafitowy

Marka rowerowa Maxim należąca do firmy Zasada zdążyła już przekonać do siebie rzeszę klientów i zdobyć sporą część polskiego rynku rowerowego. Prezentowany tutaj rower MAXIM MT 2.4 należy do dość specyficznej kategorii obejmującej jednoślady przeznaczone do podróżowania z sakwami. Wyprawy z sakwami to dość pojemny termin dlatego dla uproszczenia przyjmijmy, że MAXIM dedykowany jest początkującym miłośnikom wycieczek poszukujących wygody i uniwersalności użytkowania.

MAXIM MT 2.4 wycieczkowiec z potencjałem

Prezentowany rower ze stajni Zasada Bikes jest pozycjonowany w środku stawki wszystkich rowerów trekkingowych tego producenta. Nie jest to sprzęt drogi, za to złożony z komponentów, które stanowią, jak się wydaje, dobry kompromis między ceną a jego walorami użytkowymi. Można, zgodnie z deklaracją producenta, rekomendować go fanom rowerowych wypraw. Zanim jednak na taką rekomendację przystaniemy spróbujmy przeanalizować co trekkingowy MAXIM może nam zaoferować.

Rama

Konstrukcja ramy jest klasyczna, bez udziwnień i technicznych ekstrawagancji. Wykonano ją ze stopu aluminium i zaopatrzono w dolny ciąg prowadzenia linek i pancerzy obsługujących przerzutki i hamulce. Rama przystosowana jest do hamulców typu V-brake i została zaopatrzona w stosowne piwoty do szczęk hamulcowych. W rowerach wyprawowych, opartych na aluminiowej ramie, bardzo pożądana jest aplikacja wymiennego haka przerzutki. W MAXIMIE MT 2.4 mamy taką możliwość. W tym miejscu producentowi należy się uznanie. Skrzywienie haka w trasie lub podczas transportu roweru najczęściej uniemożliwia jazdę. Opcja jego wymiany ratuje nas wtedy z opresji. Każdy podróżnik, któremu przydarzyła się taka awaria doceni tę możliwość. Tylny widelec posiada gwintowane otwory przydatne do mocowania bagażnika i błotników.

Widelec i kierownica

Za amortyzację przedniego koła odpowiada prosty widelec z gwintowaną rurą sterową osadzony w półzintegrowanych sterach NECO. Nie jest to może rozwiązanie najnowsze, ale przy założeniu, że są tutaj duże możliwości rozbudowy, na początek wyprawowej przygody w zupełności wystarczy. Kierownica zamocowana na regulowanym mostku jest wygięta i odpowiada standardom rowerów miejskich. Pomaga w dużym stopniu utrzymaniu rekreacyjnej pozycji w trakcie jazdy. Zaznaczmy, że również i tutaj istnieje opcja zamiany na kierownicę dla podróżników o bardziej sportowym zacięciu.

Napęd

Oparto go o sprawdzone komponenty niższych grup Shimano. Przednia przerzutka to prosty model serii Altus nie sprawiający w użytkowaniu żadnych problemów. Przerzutka tylna jest już modelem z wyższej półki – to znana i ceniona za trwałość ALIVIO. Korby to również Shimano w standardzie trekkingowym, zaopatrzone w trzy koła zębate optymalnie dobrane do potrzeb turystów przemierzających dłuższe dystanse. Największa zębatka posiada 48 zębów, średnia 38 zaś najmniejsza, używana do pokonywania podjazdów o dużym nachyleniu, ma 28 zębów. Tylna kaseta zębatek to Shimano CSHG41. Kaseta ma osiem przełożeń zapewniających dobrą elastyczność na trasach asfaltowych i szutrowych. Warte podkreślenia jest to, że mamy tu do czynienia z kasetą a nie wolnobiegiem, dzięki czemu układ napędowy jest trwały oraz prosty w serwisowaniu i wymianie. Zmiana przełożeń realizowana jest za pomocą klamkomanetek Shimano STEF-51. Za ich pomocą kontrolujemy pracę przerzutek jak i obu hamulców V-brake.

Koła

Być może jest to kluczowy element każdego roweru wyprawowego. Poddawane są dużym obciążeniom gdyż muszą wytrzymać nie tylko ciężar rowerzysty, ale i spakowanego w sakwy bagażu nie rzadko przekraczającego 20kg. W modelu MAXIM 2.4 koła zbudowano na 28-mio calowych obręczach REMEX DRAGON. Od razu należy przyznać, że zabieg taki w decydujący sposób wpływa na bardzo dobrą jakość kół w tym rowerze. Obręcze są trzykomorowe, ze wzmocnionymi otworami na nyple przez kapslowanie. Zabieg ten nie tylko zwiększa ich wytrzymałość, ale ułatwia zaplatanie i centrowanie koła. W tylnym kole użyto dobrej jakości 8/9 rzędowej, uszczelnianej piasty z grupy ACERA. Piasta ta daje nam możliwość rozbudowy napędu o dziewięciorzędową kasetę. Koło przednie zaś posiada piastę ze zintegrowaną prądnicą. Jest to ciekawe i nie często spotykane rozwiązanie, do którego wrócimy w dalszej części tekstu. Dobrej klasy są opony – to rzecz nie do przecenienia w rowerach turystycznych i wyprawowych. Zasada Bike postąpił tu odważnie i bez kompromisów. Zaopatrzył swój rower w opony renomowanego, niemieckiego producenta Schwalbe. Road Cruiser, bo o nich tu mowa, są oponami o dość płytkim bieżniku, z przeznaczeniem na dobre warunki pogodowe. Posiadają w strukturze wkładkę antyprzebiciową, która skutecznie ochroni przed częstym „łapaniem kapci”. Opona ma rozmiar 28/1.6 dzięki czemu powinna całkiem dobrze redukować niekorzystne oddziaływanie ciężaru sakw na wytrzymałość mechaniczną obręczy.

Oświetlenie

Zasilanie układu oświetlenia zrealizowano za pomocą przedniej piasty ze zintegrowaną prądnicą. Jest to w rowerach trekkingowych ciekawe rozwiązanie, bowiem umożliwia uniezależnienie się od bateryjnych źródeł prądu. Dynamo w piaście, w odróżnieniu od klasycznej prądnicy napędzanej oponą, stawia praktycznie nie zauważalny opór, nie wpływający na prędkość jazdy. Energia elektryczna z 3 watowej piasty rozprowadzana jest do dwóch lampek: przedniej o mocy 20 luxów oraz tylnej, która świeci na czerwono i sygnalizuje nadjeżdżającym z tyłu nasza obecność na drodze.

Cała reszta, czyli kluczowe dodatki

Rower przeznaczony do podróży powinien być wyposażony w kilka istotnych elementów, które w innych jednośladach są po prostu zbędne. Do absolutnie kluczowych zaliczyć należy bagażnik. W MAXIMIE 2.4 zastosowano aluminiowy i regulowany bagażnik firmy Buchel. Jest to pewnie niezłe rozwiązanie na potrzeby jednodniowych wycieczek za miasto, ale w przypadku realizacji ambitniejszych celów należałoby rozważyć wymianę tego bagażnika na specjalistyczny model wyprawowy. Uniwersalne otwory w ramie tego roweru bez problemu nam to umożliwią. Na tę kwestię szczególnie uczulamy, bowiem pęknięcie bagażnika pod ciężkimi sakwami często oznacza przykry koniec rowerowej eskapady. Do osłony przed deszczem rower posiada pełne błotniki z lekkiego PCV firmy SKS. Posiadają one możliwość regulacji i łatwo się je demontuje. Świetnym pomysłem producenta jest zaopatrzenie roweru w podnóżek. Pozostaje mieć nadzieję, że jest on wystarczająco solidny aby wytrzymać ciężar roweru obciążonego bagażami. Gdyby tak nie było zawsze można zaopatrzyć się w specjalistyczną nóżkę do rowerów wyprawowych mocowaną na tylnym trójkącie ramy. Fajnym akcentem są wytrzymałe pedały o aluminiowych ramkach całkiem dobrze trzymające buty w trakcie dynamicznej jazdy.

Turystyk z ambicjami

Z czystym sumieniem możemy nowego MAXISA polecić. Jest to rower uniwersalny, przyjazny dla użytkownika. Wyposażony został w całkiem niezły osprzęt Shimano oraz wiele przydatnych dodatków typu podnóżek, czy dynamo w piaście. Sprosta on z nawiązką oczekiwaniom amatorów kilkudniowych wycieczek z bagażem, zaś dla przyszłych fascynatów rowerowych wypraw w nieznane MAXIM może stać się dobrą platformą do unowocześnienia i rozbudowy. Bardzo fajny rower w równie fajnej cenie. Polecamy!Do osłony przed deszczem rower posiada pełne błotniki z lekkiego PCV firmy SKS. Posiadają one możliwość regulacji i łatwo się je demontuje. Świetnym pomysłem producenta jest zaopatrzenie roweru w podnóżek. Pozostaje mieć nadzieję, że jest on wystarczająco solidny aby wytrzymać ciężar roweru obciążonego bagażami. Gdyby tak nie było zawsze można zaopatrzyć się w specjalistyczną nóżkę do rowerów wyprawowych mocowaną na tylnym trójkącie ramy. Fajnym akcentem są wytrzymałe pedały o aluminiowych ramkach całkiem dobrze trzymające buty w trakcie dynamicznej jazdy.

Specyfikacja techniczna:

Kolor:Grafitowy
Waga:16,7 kg
Rama:aluminium 6061 pod koła 28" 
Widelec:Spinner ODESA 700C OS 
Korba:Shimano TY301 48x38x28
Pedały:FP-920 alu
Przerzutka tylna:Shimano Alivio
Przerzutka przednia:Shimano Altus
Manetki:Shimano STEF-51
Kaseta:Shimano CSHG41
Opony:28 700x40C SCHWALBE ROAD CRUISER
Obręcze:Remerx Dragon
Hamulce:Promax alloy TX-117
Dźwignie hamulca:Shimano STEF-51
Kierownica:JP-A233 alu
Mostek:Zoom alloy MTS-C331
Gripy:Herrmans DD08B ERGO
Siodełko:Selle Royal FREEDOM
Sztyca:Zoom SP-C372 SUS
Oświetlenie przód:Buchel LED URBAN 20LUX
Oświetlenie tył:AXA SLIM STEADY
Bagażnik:Buchel ALU
Podpórka:Atran REX
Ilość biegów:24
Błotniki:SKS ESA-VARIO

Poznaj rowery marki Maxim
Poznaj nasze rowery trekkingowe

Nasze marki premium

Indeks
MAXIM-MT2.4-28M#20
Kolor
Szary
Rozmiar koła
28
Amortyzacja
Przód
Hamulce
V-brake
Materiał ramy
Aluminium
Przeznaczenie
Trekkingowe
Model
MT 2.4
Rocznik
2021
Płeć
Męskie
Stan:
Nowy produkt
Forma platnościZamówienie do 250 zl.Zamówienie powyżej 250 zl.
InPost Paczkomaty
inpost.svg Przedpłata (przelew, karta płatnicza, szybkie płatności) 12,99 zł 0,00 zł
Link do śledzenia przesyłek: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
DPD Kurier
dpd.jpg Przedpłata (przelew, karta płatnicza, szybkie płatności) 14,99 zł 0,00 zł
Za pobraniem 20,00 zł 20,00 zł
Link do śledzenia przesyłek: https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke
Odbiór osobisty w sklepie
inpost.svg Przedpłata (przelew, karta płatnicza, szybkie płatności), płatność przy odbiorze 0,00 zł 0,00 zł

Zwrot zakupionego towaru

W przypadku zakupów na odległość Klientowi przysługuje okres 14 dni od daty otrzymania przesyłki na zgłoszenie odstąpienia umowy kupna bez podawania przyczyny.

1 Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy dostępny tutaj, z podaniem numeru konta bankowego, na które zwrócimy wpłacone środki.
2 Spakuj zwracany towar dołączając dowód zakupu /paragon/ oraz wypełniony poprawnie formularz odstąpienia od umowy. Towar odeślij w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu. Prosimy nie owijać oryginalnych pudełek taśmą klejącą.
3 Przesyłkę odeślij na adres:
Atombike.pl
ul. Zakopiańska 267b
30-435 Kraków
Przesyłkę prześlij na koszt własny. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych oraz paczek wysłanych do paczkomatu.
4 Zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas zgłoszenia woli odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Powrót do góry